Reklāmas kampaņai RPIVA studentu uzņemšanai tērēs gandrīz 42 000 eiro

Edijs Pālens / LETA

Reklāmas kampaņai Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmijas (RPIVA) studentu uzņemšanai Latvijas Universitāte (LU) tērēs 41 999,99 eiro, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Izsludinātajam iepirkumam par reklāmas kampaņu RPIVA studentu uzņemšanai bija pietiekušies seši pretendenti, no kuriem par atbilstošāko atzīts SIA "Alpha Baltic Media" piedāvājums.

Kā liecina informācija portālā "Firmas.lv", uzņēmums "Alpha Baltic Media" dibināts 2008.gadā un tas pieder uzņēmumam "Smart Promo". Uzņēmums 2016.gadā apgrozīja 200 872 eiro, gadu noslēdzot ar 9940 eiro peļņu.

Uzņemšana RPIVA pamatstudiju programmās, kas turpmāk pēc akadēmijas likvidācijas, to pievienojot LU, tiks īstenotas LU, notiks līdz 1.augustam, savukārt maģistra programmā - 11.augustam. Nepilna laika klātienes studijām pamatstudiju programmās un otrā līmeņa profesionālās augstākās izglītības studiju programmās var pieteikties līdz 14.augustam.