Rīgas centrāltirgus par 135 000 eiro noslēdzis sešus līgumus par reklāmu un publicitāti medijos

F64 / BNS

Pašvaldības AS "Rīgas Centrāltirgus" kopā par 135 000 eiro noslēdzis līgumu par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu ar AS "Radio SWH", SIA "FITFM", SIA "Pirmais Baltijas Kanāls", SIA "Media Profile", SIA "Mediaservice" un SIA "Vesti Reklāma", liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) informācija.

AS "Rīgas Centrāltirgus" bija izsludinājusi iepirkuma konkursu par reklāmas un informatīvās publicitātes nodrošināšanu medijos. Iepirkuma paziņojumā bija teikts, ka centrāltirgus vēlas reklamēties četrās radio stacijās, četros laikrakstos un vienā televīzijā.

IUB publiskotā informācija liecina, ka pašreiz Centrāltirgus noslēdzis līgumus ar sešiem medijiem par kopējo summu 135 000 eiro.

Vislielākā līguma summa 50 000 eiro par reklāmas izvietošanu laikrakstā ir ar SIA "Vesti Reklāma". Tāpat noslēgti līgumi ar vēl diviem uzņēmumiem par reklāmas un informācijas izvietošanu laikrakstos - ar SIA "Media Profile" noslēgts līgums par 5000 eiro, bet ar SIA "Mediaservice" - par 25 000 eiro.

Līgumi noslēgti ar divām radio stacijām - AS "Radio SWH" par 10 000 eiro un SIA "FITFM" par 15 000 eiro. Par informācijas izvietošanu televīzijā noslēgts 30 000 eiro vērts līgums ar SIA "Pirmais Baltijas kanāls".

Kā ziņots, iepirkuma nolikums paredz, ka pakalpojumu kapitālsabiedrība saņems pusotru gadu jeb 18 mēnešus no līguma noslēgšanas brīža vai līdz līguma summas sasniegšanai.

Vienai no radiostacijām kā prasības tika izvirzītas raidīšana krievu valodā, atskaņojot krievu valodā skanošu aktuālo mūziku, raidīšana Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās, tāpat tās auditorijai Rīgā un tuvākajā apkārtnē jābūt ne mazāk kā 120 000 kopējās sasniegtās auditorijas, publicitātei jātiek nodrošinātai vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā. Rīgai veltītām ziņām jābūt nodrošinātām laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10. Tāpat "Rīgas Centrāltirgus" informatīvās publicitātes materiāliem jātiek sagatavotiem vismaz 30 sekunžu gariem sižetiem.

Otrajai radiostacijai tika prasīts raidīt latviešu valodā, atskaņojot dažādās valodās skanošu aktuālo mūziku, tai jābūt ne mazāk kā 90 000 kopējai sasniegtajai auditorijai. Informatīvajai publicitātei jātiek nodrošinātai vismaz reizi nedēļā un vismaz 45 reizes gada laikā. Rīgai veltītām ziņām jābūt nodrošinātām laikā no plkst.7.30 līdz plkst.10.

Tikmēr trešajai radiostacijai kā prasības tika izvirzīta raidīšana latviešu valodā, atskaņojot 20.gadsimta pēdējās trešdaļas populārās mūzikas izlasi, tai jāraida Rīgā un ar Rīgu robežojošajās pašvaldībās. Radiostacijas auditorijai Rīgā un tuvākajā apkārtnē ir jābūt ne mazākai kā 50 000 klausītāju. Rīgas Centrāltirgus publicitātei jātiek nodrošināta Rīgai veltītās ziņās laikā no plkst.16.30 līdz plkst.19.

Tāpat kā viena no prasībām ietverta līdz vismaz divu interviju nodrošināšana ar "Rīgas Centrāltirgus" pārstāvi tiešajā ēterā vismaz 40 minūšu garumā par pasūtītājam aktuāliem jautājumiem esošajā interaktīvā ētera rubrikā, kā arī ir jāparedz iespēja vismaz reizi mēnesī nofilmēt un radiostacijas mājaslapā ievietot Centrāltirgus video sižetus.

Vēl radiostacijām jānodrošina Centrāltirgus reklāmas kampaņa Jāņos, Rīgas svētkos, 1.septembra gadatirgus laikā, Mārtiņdienas gadatirgus laikā un pirms Ziemassvētkiem.

Prasības žurnāliem arī atšķīrās attiecībā uz tirāžu un valodu, tomēr galvenās prasības bija par mērķauditoriju, proti, ekonomiski aktīvi iedzīvotāji līdz 45 gadu vecumam. Turklāt žurnālam jābūt izklaidējošam un vienam jābūt tādam, kurā iekļauta televīzijas programma latviešu valodā. Tāpat diviem žurnāliem ir jābūt piesaistītiem interneta portāliem.